CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Feb 18, 2010

hana 1 year old...











semalam 4rabiul awal.. hana genap setahun..
tapi kalau kelender omputeh 1/3 baru hana setahun..
pejam celik kejap jer hana dah setahun...
aku rindu bau hana mase baby..
aku rindu hana yang suke senyum...
aku rindu hana yang mula2 tahu buat bunyi lembu..
but then sebulan lepas tuh dah lupe cmne bunyi lembu..
hehehe...

jaga hana sgt senang..
mungkin nak melahirkan hana susah sikit..
tp aku suka jd ibu..
mmg itu yang aku nk...
cuma aku impikan hidup berkeluarga dgn org lain...
but then again bukan jodoh aku...


eh silap ni entry untuk hana..
so kene cerita pasal hana jer...
as at 1 year old ....

1)ada 4 batang gigi
2)rambut menten sikit..bukan tak ada tp halus n sikit jer...
3) kulit dah makin gelap..ikut ayah... ye lah muka dah ikot mak...kang merajuk plak ayah..
4)tak boleh2 jalan lagi
5) agak notty..dah tak behave cm dulu..b makin besar..makin byk ragam..
6)sgt spoil..sb dier je bby in the house,, so sgt dimanja oleh cousins..n unty+uncle..


ibu doa:
hana sihat,,hana pandai..
membesar jd org berguna..
hana pengikat kasih ibu n ayah..
hana merupakan dorongan untuk ibu jadi lebih baik...
untuk ibu berusaha lebih gigih n keluar dari comfort zone ibu..
u remind me of the mariage that i built.. a husband that i have.. n the love that i have to give..
u make me stronger n stronger...

ibu loves u hana....


FATHIHAH HANA BINTI MUHAMMAD ARIFF
1 YEAR OLD..
4 R'AWAL..
HAPPR BIRTHDAY..

0 comments: