CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Dec 27, 2009

ape yang saya sudah ade..

tahun baru lagi 3 hari..
azam baru dah buat..sekarang aku tengah recall balik kenangan sepanjang tahun 2009.
banyak benda baik yang dah jadi sepanjang tahun 2009..
kenangan pahit...ermmmm...tak boleh nak pick up satu pun..
that mean...i had a great2 year...2009..
aku bersyukur sebab....
  • tahun ni 2nd hari raye sebagai isteri..
  • tahun ni arip dapat kerja dekat kuala..so merasa duduk serumah..
  • tahun ni baru terase nikmat mempunyai mertua..
  • tahun ni selamat lahirkan bby gurl..
  • tahun ni aku telah bergelar ibu..

ape yang aku telah ade n masih ade....

  • aku ade sebijik kereta....
  • aku masih ade seorang yang aku panggil mak...
  • aku ade ayah tiri..yang aku anggap abah..
  • aku ade wong,kak ne,kak lang,andak,chik...(yg syg aku)
  • aku ade 14 org anak buah..(aku syg sgt)
  • aku ade seorang suami...(aku sgt cintai)
  • aku ade seorg bby gurl...yang dh pandai panggil ibu...
  • aku ade kucing name dier timah...
  • aku masih punya rase rindu buat teman2 yang aku kenal..

dgn segala yang tuhan berikan pada aku.. aku sgt bersyukur..dan ape yang aku minta tapi tuhan tak berikan lagi..aku tetap bersyukur...semoga tuhan permudah kan urusan hidup aku...semoga tuhan murah kan rezeki aku...semoga tuan lindungi suami, anak dan keluarga aku..semoga tuhan panjang kan umur mak...

2009 rocks!!!!

0 comments: