CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Dec 7, 2009

lelaki yang kau pilih..

dulu..dulu-dulu, mase mula2 aku bawak arip balik kampung,ade makcik2 aku yang start la wat bunyi..


tanye2 mak aku..budak laki tu kerja aper? anak saper?naper macam xsemiyok jer (bahase perok yg maksud lbh kuran cm selakeh,selebet).... mak aku jwb senang je..dh nini suke..bior sakit dimate,jgn sakit dihati...


arip pun selalu kate,,nape aku nk kawen ngn dier..dier tak ensem..aku pikir jugak,,tp peduliks lah..aku pun bukan lawa sgt.. kebahagiaan tu dtg dlm mcm2 cara.. syg mak pun bahagia..syg kwn2 pun bahagia.. sembahyang pun bahagia..kerja pun kdg2 boleh bagi bahagia.. dan arip pun salah satu kebahagian aku..
rupe paras satu bonus.. tp ia tak kekal selamanya.. DAN DIA LELAKI YANG AKU PILIH..

YANG AKU PILIH untuk cintai dan kahwini....
YANG AKU PILIH untuk kongsi segala rahsia aku....
YANG AKU PILIH untuk sentiasa bersama dan menempuhi suka dan duka.....
YANG AKU PILIH untuk menyayangi keluarganya dan gembira jika diri ini disayangi....
YANG AKU PILIH lelaki ini untuk menjadi ayah kepada anak2 ku....
~
~
~
kerana aku yakin lelaki yang aku pilih ini akan menerima diri aku seadanya aku..
menerima segala buruk dan baik ku...
menerima segala suka dan lara ku...
menerima segala cacat dan cela ku...
kerana dia mencintai aku..
dan itu sudah memadai untuk aku gagah menempuhi liku-liku kehidupan ini...
to u ARIFF... U R MY WORLD...
THANKS FOR HOLDING MY HAND WHEN EVER I FALL...
I LOVE U...

2 comments:

Anonymous said...

жена научила племянников сексу
порно видео просмотреть бесплатно
порно письки
порно демо ролики бесплатно
смотреть секс ролики бесплатно
красная шапочка любит секс
порно видео ролики геев
эротическое видео ролики просмотреть
голенькая пизда
порновидео пэрис хилтон

Anonymous said...

[p]All the Clarisonic Mia clarisonic plus frees " up " earth and additionally lube quickly yet still smoothly, and additionally quite washes the epidermis pores and skin pores . CLARISINIC use sonic technology with the natural elasticity of the skin to work together to [url=http://www.clarisonicssale4u.com] clarisonic brush[/url] give a mild daily cleaning . uk Vouchers [url=http://www.hotsaleclarisonicmia.com]clarisonic mia brush
[/url] and Suncamp . Clarisonic Sale makes it easy to deep-clean hard-to-reach spots like the middle of your back, your knees, and your feet . The system comprehensively massages [url=http://www.hotsaleclarisonicmia.com]clarisonic mia sonic[/url] the cream throughout the fine lines around the eyes to the extent that a human finger is not able to . The Truth About Mia Clarisonic

If you are thinking of shopping for the Clarisonic Mia then the following information should help you [url=http://www.clarisonicssale4u.com] clarisonic sale[/url] make a decision whether the product is right for you . Advanced design can deeply and gentle clean pore, [url=http://www.hotsaleclarisonicmia.com]clarisonic mia sale[/url] to help the follow-up maintenance product absorption, Clarisonic Sale make the maintenance product to achieve maximum efficiency . How to Treat Dry Skin in the Winter

Q: I have [url=http://www.hotsaleclarisonicmia.com]clarisonic mia[/url] dry skin . I have an excessive amount [url=http://www.clarisonicssale4u.com]clarisonic[/url] of acne scar removal from a couple of years back.[/p]