CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Dec 30, 2009

jay..aku dah tahu jawapan nye..!!!

sebenarnye aku msih bengang dgn kejadian kat fb tuh...
kejadian ape??..ermmm rahsia lah...hehehe.. tp aku dah memujuk hati..agar lebih tabah..lebih kuat.. jgn lagi peduli pasal mereka..jgn cube2 untuk ambil tahu pasal mereka.. mereka bukan sedara mara pun..bukan sahabat handai..juga bukan jiran sekampung.. jd sila jgn ambil peduli pasal mereka lagi... ok2..aku cube la.. aku dah tahu sb nye kenape..so lantak lah dier..fiza..(adik lembu) talking to u make me a bit relieve.. i know that he is ok..n looking so damn happy..but he still cannot get over me..thats why dier taknak tahu ape2 pasal aku.. im sorry dear,,thats ur problem..not mine..!! sudah besar panjang..dan punya akal.. jd untuk tidak menambah beban pada diri masing2.. jd aku putuskan untk takkan tunjuk muka pada dier lagi... hehehehe.. pengajarannya,,tolong carik isteri macam muka aku ok..idong kembang n mate sepet cam aku..
heheheheheh...

4 comments:

Jay said...

yang..ko nyer bisnes cmne??

Jay said...

yang..ko nyer bisnes cmne??

Jay said...

yang..ko nyer bisnes cmne??

ninie said...

bisnes aku ok jer..tp sekarag tak amik stok lagi..takde mase..
ko?