CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Dec 15, 2009

tudung.... oh tudung.....

buat mase ni, sales tudung amat slow..
tudung yang 2nd batch aku amik ari tuh,bukan tak laku,,tapi sgt slow..
mungkin salah aku dalam memilih design..

mase beli yang 1st time n ade a few time mase belum buat online ni(time jual kat sekolah kakak n opis jer..) mase tu aku just pesan kat kak nor..kawan aku yang mmg buat bisness tudung besar2 la.. tp pesan kat dier dier mmg akan amik komisen la..so aku dpt harga mahal sikit..
tp dier mmg pandai pilih design..sb kan dier byk pengalaman. so bila aku rase cm yakin nak beli sendirik so aku rus direct beli kat pemborong..harga lebih murah la dpt..
tp mungkin aku silap pilih design..so sales slow..
tp mungkin ade sebab lain..sebab mase 1st time jual online..kak vp@kak jemah@wanita besi ...hehehe.. dier yang tolong promote kan blog aku..tq kak jemah..cium sikit..kak jemah kan artis..terus pusu2 org beli online.. bayang kan 1st batch tu habis dlm mase lebih kurang seminggu je..
so aku pun semangat la..trus pg kl,,bajet amik 2nd batch..hahahah...amik pulak banyak skit dari yang 1st time..tp ni kali pertama aku amik sendiri la..yang 1st batch tu kawan aku amik kan..
tp sales nyer amat2 lah slow...dkt sebulan tak habis lagi..bukan tak laku langsung..tp slow...
utuk meniaga kene balik modal...tp punya lame tunggu tak balik modal lg..

tp tak lupa ,,nak jugak says tq,,kat kawan bloggers yang beli secara online..n ade yang repeat beli 2 n 3 kali...sgt terima kasih.. n terima kasih jugak yang beli dgn banyak sekali..hahaha...dan terima kasih pada yang beli n suke kat tudung2 tuh... saya pos dgn penuh rase kasih sayang tau..heheheh..

dan terima kasih pada yang ade email saya 2 3 kali tanye mane sume tudung2 tu pergi..nape dah tak ade...?
sgt gembira sbb masih ade yang sudi nak beli..hehehe

saya sekarang sgt sibuk..plus, saya tgh figure out tudung macam mane yang saya perlu amik..tudung yang mane org ramai suka.. sebab saya tak nak sales slow macam haritu lagi...
mujur lah saya ada kawan2 yang nak bawak kan tudung tuh pg opis... so dekat nak habis dah..heheheh..

nanti kalau ade stock baru saya akan bagi tahu...

p/s:tgk entry ni kejap aku..kejap saya...hehehe
dgn kawan sekolah mmg lah bukan main aku aku lagi..
dgn org2 yang beli tudung saya2 pulak...sebab kan ramai akak yang lebih tua dari saya yang beli...

0 comments: