CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Dec 7, 2009

harus kurus ker?

ok harus gelak dulu ok..
kalu ade sape2 yang bace blog aku yang dulu punye.. msti korg ade bace entry yang pasal nk kurus kan badan tuh..hahahah..
kalau nk tahu keputusan nyer...

aku tak kurus lagi..
mase lepas beranak berak dalam 67kg..
pastu pernah turun 64kg..
pastu naik balik..target bukan byk pun..dpat 60kg pun jd lah..tak pun mcm mase nk kawen hari tuh 58kg..aku kan rangka besar..kalau 58kg tuh pun dah mmg kurus gile dah..
hahahah..padan muko kau senah..sapo suruh makan byk..

tp lps bace blog rina..n ter inspired la skit...
siket jer ker???
sebenarnyer banyak ok...
ecelly aku dah start diet mggu lpas hari isnin..tp mggu lps kakak aku sume balik..so harus lah menu diet aku terganggu sikit,,banyak ok..!!! janji akan timbang jummat ni..b4 pergi kenduri abun..so ramai2 la tegok kot2 aku ade kurus skit...

hahahahahaha...nak sambung gelak....


a href="http://www.myfitnesspal.com/weight-loss-ticker">

Created by MyFitnessPal - Free Diet Plans











4 comments:

Anonymous said...

just to say hai...

Rina Lia (◕‿◕)✿ said...

haa leh pon komen. hihi. cmne nak beli shawl tp xleh komen kan :P

chaiyo kak! kte same2 lumba kuruskan badan

tp baru pas makan nasi lemak plak :P

cuak nak timbang jumaat ni. kalo x turun, malu ngan sluruh malaysia *ceh bajet satu malaysia je bace hihi*

ninie said...

akak baru mkn nasik satu pinggan gajag..hahah
kalau timbang bleh ckp dier msti ckp..`TIMBANG TAHUN DEPAN PUN TAK TENTU KURUS LG'..

Rina Lia (◕‿◕)✿ said...

hahaha! tula. x update lagi.
gym tutup ari jumaat sebab jumaat cuti umum.
ari laen bz kelas.
ok x alasan? haha.
tahun depan la update berat :p